Erkend reparatiebedrijf

Betrouwbare service

PartsNL-Ede

Samsung Galaxy S8 reparatie

Laat uw Samsung smartphone door een door Samsung erkende Service Partner repareren. Dan alleen bent u verzekerd dat uw smartphone weer in dezelfde staat is, zoals het nieuw uit de doos kwam. Na reparatie wordt uw toestel aan een Samsung server verbonden, waar alle functies zoals bijvoorbeeld waterdichtheid en de gevoeligheid van het aanraakscherm, getest worden. Alleen bij een “PASS”, de goedkeuring van Samsung, mag een toestel weer gerepareerd naar zijn eigenaar.

Een “PASS” betekent weer een top-toestel!

Wanneer wij bijvoorbeeld uw gebroken display vervangen is, dan;

  • blijft de fabrieksgarantie doorlopen
  • wordt het touchscreen gekalibreerd
  • worden waterdichte modellen op waterdichtheid getest
  • voor Galaxy S7-edge, S8, S8+, S9, S9+, Note 8 en 9 modellen wordt de accu gratis vervangen na display reparatie
  • alle functies worden m.b.v. de Samsung fabriekssoftware getest en aan Samsung gerapporteerd.

LET OP: Alleen de door Samsung erkende reparatiebedrijven kunnen bovenstaande handelingen doen. Alle andere reparatiebedrijven kunnen dit NIET!

Waarom uit veiligheidsoverweging altijd een nieuwe accu plaatsen?
De accu zit aan het display met een sterke tape/lijm geplakt. Bij het vervangen van het display moet de accu van het oude display losgemaakt worden. Dat gaat bijna niet zonder beschadigen van de accu. Een klein deukje of scheurtje in de accu heb je al snel. Met als gevolg een mogelijke spontane ontbranding of ontploffing van de accu.
Wanneer je dus een accu niet vervangt, breng je de gebruiker onnodig in gevaar!

De kosten verschillen per handeling, deze staan hieronder. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

 

Benieuwd of wij uw apparaat kunnen repareren?
Bel ons even of kom langs in de winkel

Kies uw reparatie

Probleem: 
– Scherm gebarsten?
– Zwart of wit beeld?
– Touchscreen werkt niet?

Probleem: 
– achterkant of backcover gebroken

Probleem: 
– laad niet of slecht op
– is snel leeg
– valt na een bepaald percentage uit

Probleem: 
– laad niet of slecht op

Probleem: 
– werkt niet
– stelt niet scherp
-belichting werkt niet goed

Probleem: 
– werkt niet
– stelt niet scherp

Mocht uw probleem hier niet bij staan of niet helemaal zeker wat u kunt verwachten?
Bel ons even of kom langs in de winkel

Uw toestel defect?

Samsung garantie reparatie is 24 maanden na aankoop voor consumenten. Wanneer uw Samsung smartphone of tablet binnen de garantietermijn defect is, kunnen wij dit voor u onder garantie repareren. Maar ook wanneer uw toestel door eigen doen defect is geraakt, bijvoorbeeld valschade, dan kunnen wij dit voor u repareren en na de reparatie heeft u weer de fabrieksgarantie.

U kunt uw defecte toestel zelf brengen in onze winkel. Meestal is uw toestel binnen 1-2 uur weer gerepareerd. U kunt een afspraak maken, maar dit is niet noodzakelijk. Opsturen kan natuurlijk ook.