Erkend reparatiebedrijf

Betrouwbare service

PartsNL-Ede

Samsung Note 10 plus reparatie

Laat uw Samsung smartphone door een door Samsung erkende Service Partner repareren. Dan alleen bent u verzekerd dat uw smartphone weer in dezelfde staat is, zoals het nieuw uit de doos kwam. Na reparatie wordt uw toestel aan een Samsung server verbonden, waar alle functies zoals bijvoorbeeld waterdichtheid en de gevoeligheid van het aanraakscherm, getest worden. Alleen bij een “PASS”, de goedkeuring van Samsung, mag een toestel weer gerepareerd naar zijn eigenaar.

Een “PASS” betekent weer een top-toestel!

Wanneer wij bijvoorbeeld uw gebroken display vervangen is, dan;

  • blijft de fabrieksgarantie doorlopen
  • wordt het touchscreen gekalibreerd
  • worden waterdichte modellen op waterdichtheid getest
  • voor Galaxy S7-edge, S8, S8+, S9, S9+, Note 8 en 9 modellen wordt de accu gratis vervangen na display reparatie
  • alle functies worden m.b.v. de Samsung fabriekssoftware getest en aan Samsung gerapporteerd.

De kosten verschillen per handeling, deze staan hieronder. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Benieuwd of wij uw apparaat kunnen repareren?
Bel ons even of kom langs in de winkel

Kies uw reparatie

Probleem: 
– Scherm gebarsten?
– Zwart of wit beeld?
– Touchscreen werkt niet?

De accu wordt voor uw uw veiligheid gratis vervangen bij een display reparatie. Reden is dat accu op display geplakt zit en altijd iets beschadigd bij verwijderen. Hierdoor kan de Lithium ion accu instabiel raken en ontbranden na enige tijd. Dit soms na enige maanden. De meeste reparatiebedrijven plaatsen de oude accu meer terug, want dat kost marge. Dit is onverantwoord en levensgevaarlijk! Tevens kalibreren we het display voor optimale werking en testen we op waterdichtheid. Dit kunnen alleen de geautoriseerde Samsung Service reparatiebedrijven.

Probleem: 
– werkt niet
– stelt niet scherp
-belichting werkt niet goed

Probleem: 
– werkt niet
– stelt niet scherp

Probleem: 
– laad niet of slecht op

Probleem: 
– achterkant of backcover gebroken

Probleem: 
– laad niet of slecht op
– is snel leeg
– valt na een bepaald percentage uit

Mocht uw probleem hier niet bij staan of niet helemaal zeker wat u kunt verwachten?
Bel ons even of kom langs in de winkel

Uw toestel defect?

Samsung garantie reparatie is 24 maanden na aankoop voor consumenten. Wanneer uw Samsung smartphone of tablet binnen de garantietermijn defect is, kunnen wij dit voor u onder garantie repareren. Maar ook wanneer uw toestel door eigen doen defect is geraakt, bijvoorbeeld valschade, dan kunnen wij dit voor u repareren en na de reparatie heeft u weer de fabrieksgarantie.

U kunt uw defecte toestel zelf brengen in onze winkel. Meestal is uw toestel binnen 1-2 uur weer gerepareerd. U kunt een afspraak maken, maar dit is niet noodzakelijk. Opsturen kan natuurlijk ook.