Samsung

De Samsung fabrieksgarantie voor consumenten bedraagt 24 maanden na aankoop. Wanneer uw Samsung smartphone of tablet binnen de garantietermijn defect raakt, kunnen wij deze voor u repareren met behoud van de fabrieksgarantie. Wanneer het defect onder de fabrieksgarantie valt is reparatie voor u kosteloos.

 

Waarom uw Samsung smartphone, tablet of wearable laten repareren bij de Reparatiewinkel?

– Na reparatie behoudt u uw fabrieksgarantie
– Originele onderdelen kopen wij direct in via Samsung
– Prijzen zijn vastgesteld door Samsung en zijn concurrerend
– Wij testen uw gerepareerde Samsung op alle specificaties en regelen uw touchscreen af met speciale Samsung fabriekssoftware. Alleen Samsung Partners kunnen dit doen!
– Hulp met het maken van een back-up
– Wij hebben alle gangbare onderdelen op voorraad
– We streven er naar om 80% van de defecten binnen een uur hersteld te hebben
– Accu’s worden gratis vervangen, bij reparatie van display’s bij S7-edge en nieuwer (Vanuit veiligheidsoverweging en behoud van kwaliteit)

Om uw Samsung garantie te behouden krijgt u altijd de nieuwste software van Samsung. Dit betekent dat na reparatie uw toestel weer in dezelfde staat verkeerd, zoals u deze nieuw kocht. Belangrijk hierbij is dat u een back-up maakt van uw gegevens. Wij helpen u daar graag mee.

Benieuwd of wij uw apparaat kunnen repareren?
Bel ons even of kom langs in de winkel